2013. szeptember 22., vasárnap

1. rész



1. rész
Így kezdődött minden


-  Szia, Lee Minjoon vagyok, az új szobatársad! – Elmosolyodtam, ahogy a másik srác közelebb jött hozzám.
-  Mi a bánat vagy te? – Kíváncsian megböködte az arcom.
Most biztosan azon gondolkodtok, hogy hol vagyok, vagy mit is csinálok tulajdonképpen ezzel a taggal. Nos, hadd vigyelek vissza titeket az időben egy kicsit.

~~~

~Két héttel korábban~
-  Hogy mi? Azt akarod, hogy egy fiúiskolába menjek? – Kiabáltam a telefonba.
-  Naaa, légyszi… ez az utolsó évem! Épp most vett fel gyakornoknak az SM, és nem csinálhatom egyszerre mindkettőt!
-  Tudod, hogy anya sose engedné meg!
-  Épp ezért kérlek téged. Apa úgyis hagyja, hogy azt csinálj, amit csak akarsz.
Ez igaz… Apa tényleg mindent rám hagy…
-  KÉÉÉÉRLEEEEK! Ez az egyetlen álmom az életben! – könyörgött a bátyám.
-  De… nekem is suliba kell járnom…
-  Te amúgy is magántanuló vagy. Nem akarsz kimenni, és világot látni? – Grrr… Folyton ezt használja fel ellenem!
-  Hát…
-  Könyörgöm, most az egyszer segíts rajtam! Megígérem, hogy szerzek neked Kim Jaejoongtól autogramot, sőt még képet is! – Ennyi. Kim Jaejoonért akármire képes vagyok… hehe~
-  Jó.
-  EZ AZ! KÖSZÖNÖM, HUGI! – cuppogva belepuszilt a telefonja mikrofonjába.
-  Fúj… oké, semmi gáz. Te lerendezed anyát, enyém apa. Oké?
-  Oké.

~~~

~Aznap este~
-  Apu? – Azt hiszem, minden megvan, ami kell. Csoki? Pipa. Kiskutya szemek? Pipa. Mr. Doo, a plüssmacim? Az is pipa.
-  Igen, kicsim?
-  Ööö… Éppen azon gondolkodtam, hogy… mivel ez az utolsó évem az érettségi előtt… Azon agyaltam, hogy… hogy… elmehetnék-e suliba. Mármint… normális suliba. – Azonnal magamra öltöttem a kiskutya szemeimet.
-  És miért? Nem tetszik az itthoni suli? – Oké, B-terv.
-  Csak kérdeztem… de ha neked nem tetszik az ötlet, hát jó… Mr. Doo, azt hiszem, soha nem fogom látni a világot… – Hehe, működik. Csak-még-egy-kis-könny!
-  Aahh, kicsim, ne sírj! Oké-oké, apu elenged téged suliba, de csak azért, mert ez az utolsó éved! – Ezaz, bevált! Hű, ez simán ment!
-  Komolyan? – Kérdeztem, ő pedig bólintott.
-  Te vagy a világ legjobb apukája! – szorosan magamhoz öleltem. – Tessék, egy kis ajándék – azzal átnyújtottam neki a csokit.
-  CSOKI! – felpattant a kanapéról, és elvette a dobozt. Azta, lehet, hogy rögtön a csokival kellett volna kezdenem…

~~~

Ja. Így kerültem ide. Pasinak öltözve egy fiú iskolában… ha még mindig nem értenéd, hadd magyarázzam el részletesebben.
A testvéremet visszahívta az SM Entertainment, hosszú idő után végre felvették – de volt egy kis bökkenő. Az anyukám nem akarja, hogy énekeljen. Azt szeretné, ha suliba járna, úgyhogy én, a csodálatosan kedves és rendes testvére kisegítettem azzal, hogy eljöttem ebbe a fiúiskolába, azt játszva, hogy ő vagyok. Hála istennek iskolát váltott, így senki sem ismeri őt az új helyen.
De találd ki, mire jöttem rá, miután teljes mértékű beleegyezésemet adtam a tervbe…
Egy közös szobán kell osztoznom abban a rohadt suliban, egy rohadt kollégiumban, egy rohadt szobatárssal az egész rohadt év alatt! Ahhhjj… Azt mondtam apának, hogy lányiskolába megyek, és egész évben ott leszek. Ja, tulajdonképpen elhitte…
Ó igen… a bátyám Jaejoong autogramot ígért. Kezdem azt hinni, hogy nem ér ennyit. Ah, miről is beszélek? Hiszen máris itt vagyok…
Térjünk vissza a valóságba.
-  Ya! – a tag éppen hozzám beszélt.
-  Oh! Ööö… szia.
-  Nézzenek oda, milyen kis vézna vagy, meg minden… Fiú vagy te egyáltalán? – megint az arcomat kezdte el böködni.
-  Ch, persze, hogy fiú vagyok! – Mély hangon beszéltem azt remélve, hogy most már elég férfiasnak tart.
-  Hát pedig nem úgy nézel ki… – Visszabattyogott az ágyához, majd a kezébe vette a könyvét, és olvasni kezdte.
Egy év. Csak egy év. Megcsinálom. Jaejoong aláírásáért… Meg tudom csinálni!
-  Key vagyok.
Oké, legalább ennyit tudok. A szobatársam neve Key. Asszem ez egy nagyon érdekes év lesz…
.

4 megjegyzés:

MiHo írta...

Hmm..Ez biztos érdekes lesz !! Én várom a folyatatást !!:DD

Via írta...

Köszönöm, hogy írtál, MiHo! Remélem, tetszeni fog majd a történet ^-^

Kirichan írta...

uuuuh :DXD Keyre mostanában ráfagytam xD:D Szóval csak jó lesz .... de Jaejoongért mit meg nem tesznek az "emberek" XD már csak azért nem mentem volna bele mert Jaejoongról van szóóóó xD:D Jaj kíváncsian várom a folytatáást :D Olvasom is tovább. Köszönöm a fordítást. :)

Via írta...

Köszönöm, nagyon remélem, hogy tetszeni fog ^^ Nagyon jó szórakozást! ^^

Megjegyzés küldése