2013. szeptember 22., vasárnap

Ismertető





In love with my gay roomate



Eredeti szerző: iLoveU

Fordította: Via
 

Nos, ezt a történetet köztudottan nem én írtam, mivel ez egy fordítás. Egy amerikai lány írta évekkel ezelőtt, én nagyjából másfél-két éve találkoztam a történettel először. Én imádom ezt a történetet, mert nagyon bolondos. Nem egy szépirodalmi remekmű, sőt, nagyon is komolytalan, de szerintem rohadt vicces, én már kétszer elolvastam angolul, mindkétszer tök sokat röhögtem rajta. Szerintem Nektek is tetszeni fog! ^^
Ugye maga a történet SHINee-s, de nem árulom el, melyik tagnak milyen szerepe van benne, a lényeg az, hogy mindenkinek el van túlozva a karaktere, főleg az első részekben, emiatt mindenki totál idióta~ xD Később ez enyhül, de attól még ugyanúgy vicces a történet.
Az alapötletet már többen többféleképpen feldolgozták, de ez egy olyan téma, amit én nem tudok megunni. Az első sorokból le fogjátok szűrni, miről is szól. :)
A fordításról annyit, hogy nem mindenhol pontos, néhol magyarosítanom kellett, és van benne olyan is, ahol bele kellett toldanom egy picit a szövegbe, hogy érthetőbb legyen. De ha nem hasonlítgatjátok össze mondatról mondatra az angollal, akkor ez fel sem fog tűnni. :)
Fontosnak találom elmondani azt is, hogy a főszereplő nincs megnevezve, de szükségét éreztem, hogy legyen neki,  ezért én adtam neki egy nevet - a bátyja, Minjoon után a lány a Minji (igen, Minzy xP) nevet kapta. Aztán a második évadban kiderült számomra, hogy az író szerint nem így hívják, de én ezt túl későn tudtam meg, és ekkor már mindegy volt. Szóval Minji. :)

Oké, befejeztem a dumálást, szóval jó olvasást és szórakozást kívánok mindenkinek!


U.i.: A hozzászólásoknak, véleménynyilvánításoknak szoktam örülni, úgyhogy ha van bármilyen megjegyzésed, észrevételed, véleményed, írd csak le =)
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése